Проблемні питання судової автотехнічної експертизи: науково-практичний семінар

Проблемні питання судової автотехнічної експертизи: науково-практичний семінар
18 листопада 2019 року в Харківському науково-дослідному інституті судових експертиз ім. Засл. проф. М. С. Бокаріуса відбувся науково-практичний семінар з проблемних питань судової автотехнічної експертизи.
Модератор заходу – завідувач лабораторії інженерно-транспортних досліджень Харківського НДІСЕ Андрій Васильович Лубенцов. У засіданні взяли участь представники Полтавського та Сумського відділення ХНДІСЕ та інші фахівці у сфері судової автотехнічної експертизи.
 

 
У ході засідання обговорювались актуальні питання щодо особливостей проведення експертиз двигунів внутрішнього згоряння, проведення досліджень зіткнень транспортних засобів зі спеціальними сигналами; використання в експертній практиці параметрів гальмування сучасних транспортних засобів; впровадження сучасних інформаційних технологій; питання, пов’язані з оглядом місць скоєння ДТП та їх вплив на результати висновку експерта тощо.
 

 
Увага приділялась обговоренню Переліку відповідності галузей знань і спеціальностей вищої освіти, за якими присвоюється кваліфікація судового експерта за спеціальністю 10.2 «Дослідження технічного стану транспортних засобів».
 

 
У результаті активного обговорення прийняті оптимальні рішення за важливими питаннями розвитку судової автотехнічної експертизи.
 
 

Проблемні питання судової автотехнічної експертизи: науково-практичний семінар

Проблемні питання судової автотехнічної експертизи: науково-практичний семінар
18 листопада 2019 року в Харківському науково-дослідному інституті судових експертиз ім. Засл. проф. М. С. Бокаріуса відбувся науково-практичний семінар з проблемних питань судової автотехнічної експертизи.
Модератор заходу – завідувач лабораторії інженерно-транспортних досліджень Харківського НДІСЕ Андрій Васильович Лубенцов. У засіданні взяли участь представники Полтавського та Сумського відділення ХНДІСЕ та інші фахівці у сфері судової автотехнічної експертизи.
 

 
У ході засідання обговорювались актуальні питання щодо особливостей проведення експертиз двигунів внутрішнього згоряння, проведення досліджень зіткнень транспортних засобів зі спеціальними сигналами; використання в експертній практиці параметрів гальмування сучасних транспортних засобів; впровадження сучасних інформаційних технологій; питання, пов’язані з оглядом місць скоєння ДТП та їх вплив на результати висновку експерта тощо.
 

 
Увага приділялась обговоренню Переліку відповідності галузей знань і спеціальностей вищої освіти, за якими присвоюється кваліфікація судового експерта за спеціальністю 10.2 «Дослідження технічного стану транспортних засобів».
 

 
У результаті активного обговорення прийняті оптимальні рішення за важливими питаннями розвитку судової автотехнічної експертизи.